(Android/iOS) Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon codes onbeperkt primogems
Feb 5, 2022 4:14:16 GMT -5
Post by kerlitarmeval on Feb 5, 2022 4:14:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt primogems ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon 2022 version ▞▞▞
Net begonnen, ik vind het erg leuk. Ik heb wat storingen ervaren.
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Casual ikki
Leuk ik hou er van
Waarom is het zo moeilijk om 3 sterren te krijgen en toch je doel te bereiken?
Waarom zit het vast op American Street n de etappe is klaar n de volgende etappe blijft zeggen dat het snel komt .... al weken
Was leuk totdat ik alle fasen had verslagen en nu wacht op nieuwe gebieden voor de game-ontwikkelaars om de game bij te werken, zodat ik op nieuwe niveaus kan spelen, vraag me af hoe lang dat zal duren voor een update... het is twee weken geleden dat ik alle niveaus heb verslagen n nu van 5 sterren naar twee Ik zal deze game verwijderen
Restoran Memasak - Bintang Restoran: Koki Tycoon Kasual pmt
Ik hou ervan
ફ
Ik vind dit geweldig, maar ik heb een klein probleem dat het Amerikaanse straatniveau weigert te openen Ik heb er geen toegang toe en ik moet andere niveaus spelen, maar deze weigert te openen, help me
Zeer slecht en onzin spel
ik vond het leuk om te spelen
Thief Puzzle - Can you steal it ? 解謎 ghg
Alleen tijdens de eerste 5 niveaus kun je video's bekijken om extra munten te verdienen... veel te duur!! 4 verschillende categorieën om te kopen, maar de meesten willen munten, edelstenen en soms kaartjes allemaal tegelijk. Spullen verdienen die ze willen dat je koopt met 5+ plus edelstenen
Een saai spel
Het is prachtig ❤️❤️❤️ en echt, je moet je restaurant upgraden en meer klanten winnen 🤗
Kookcafé
Zoooooooo slecht
Ohk
oke
Een zeer interessant spel. Vergeleken met de andere kookspellen die ik heb gespeeld vond ik dit verslavend. De juiste hoeveelheid uitdaging. Verscheidenheid. Mooie upgrades en niet te stressvol. Maar ik ben genoodzaakt om het een driesterrenrecensie te geven omdat ik geen niveaus meer heb! Er zijn geen restaurants meer om te ontgrendelen: in plaats daarvan staat 'coming soon'! Probeer het spel te upgraden met meer niveaus!
Thisara
Dit is de tweede keer dat mijn voortgang is gewist. Repareer het alstublieft, anders moet ik het helaas verwijderen.....
Ben helemaal weg van het spel, maar wacht nog steeds op nieuwe niveaus. Ik weet niet zeker hoe lang het duurt om nieuwe niveaus te krijgen, maar als ze niet snel komen, zal ik genoodzaakt zijn het spel te verwijderen en naar iets anders over te gaan.
Alifamon
Dit is een geweldig spel, de niveaus zijn anders, je kunt echt dikferent voedsel koken en je hoeft niet op levens te wachten. Ze geven je eigenlijk de keuze om video's te bekijken, wat erg kort is voor 100 munten om je te helpen apparaten te kopen om je verder in het spel te krijgen.
Ovayo
Ik vind dit spel erg leuk omdat het meer mijn tempo is. Ik ben dol op deze kookspellen, maar meestal komt het op een punt dat ik niet snel genoeg ben en uiteindelijk de game verwijder. Deze lijkt meer ontspannen, dus ik krijg urenlang speeltijd. Ik ben met pensioen en dit is een van mijn guilty pleasures. Hopelijk heb ik een "Keeper" gevonden.
Niet spelen op niveau 3
Ik wil zien hoe het spel is
Fantastische game nieuwe visie is perfect
Zo leuk leuk
Iets na Frankrijk?! Ben je van plan om meer levels te maken of verwijderen we ?? Zo ja, los dan de advertentieproblemen op, bevriest het spel en je moet het geforceerd afsluiten, en video's kunnen niet worden afgespeeld wanneer je de kamers probeert te versieren. Het lijkt erop dat de makers het spel hebben verlaten.
Het is erg traag omdat het in behandeling is. . . . .
Ik hou van dit spel! Maar.. Ik gaf oorspronkelijk 5 sterren, maar nu heb ik 3 sterren. Ik wacht nu al meer dan een jaar op de opening van nieuwe restaurants en decoratie !! Je zei dat het binnenkort zou komen, zoals september, en ik wachtte tot na het eerste jaar om een nieuwe recensie te schrijven. Werk zo snel mogelijk bij of ik verwijder de installatie!!!
Plezier
Dit spel is super duper goed ik vind het echt heel leuk, het was erg leuk om dit te spelen!😍😍😍
Ik weet niet hoe de ervaring is, maar het is goed en ik heb het gevoel dat ik echt in de keuken kook 😃 Ik ben dol op deze spellen en je zou het eens moeten proberen !! Ik hou ervan
Als ik het nul ster had kunnen geven, zou ik het in plaats van één hebben gegeven. Alles ging goed, gewoon om op een dag wakker te worden om te zien dat al mijn vooruitgang verloren was, het heeft me teruggestuurd naar het beukencafé terwijl ik bij de was Indiase sterlocatie. De slechtste game die ik ooit heb gedownload
Vond dit spel tot nu toe geweldig. Mijn zevende restaurant zegt alleen binnenkort. 2e dag nu. Wanneer komt binnenkort?
Het is oké, maar nadat ik locatie zes heb voltooid, is dat het? ? Het vertelt de locatie binnenkort, maar de hel wanneer
Het duurt lang om te openen
Dit is het beste spel ooit