Post by kerlitarmeval on Feb 5, 2022 4:17:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker utholdenheten ▞▞▞
▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
Det er et veldig bra spill det beste mobilspillet i verden, men du må betale mye jeg har en av de beste kontoene i spillet fordi jeg betalte over 15000 Aed Witch er nesten 5000 dollar
Jeg vil vurdere dette høyere siden det er et morsomt spill med god mekanikk. Det er imidlertid noen store problemer som må løses for å balansere spillet bedre. For det første spillet er for øyeblikket Pay To Win, uten tvil må du ha Inquisitor, Robot eller Brawler. Hvis du ikke har det, er sjansen for å vinne liten. 2. Co-op skal ha 20 min myk utestengelse for å droppe fra kampen. Jeg ser folk med demonjeger slutte i starten hvis du ikke spiller sjaman. Det er urettferdig for folk som har sett en annonse.
Har spilt siden spillet kom ut, og jeg kan si at spillet er flott for td-elskere, men utviklerne blir mer og mer grådige ved å legge til p2w-innhold. Det er ikke mulig å være på toppnivå uten å bruke mye penger lenger
Rush Royale: Tower Defense TD ስልት czzj
Spillet er bra. Hvis du har kontanter, kan du få alle legendarer raskt, hvis ikke, jammen suger for deg og begynne å drive jordbruk. Men spillene henger vanligvis, så hvis du kjører som en sjamanstokk, kan du kanskje ikke alltid motvirke det og tape fordi spillet henger. Hadde bare et spill jeg tapte fordi jeg ikke var i stand til å få ned kortene på brettet fordi de ikke ville la meg slå sammen før som 3 sek. etterpå var det for sent og sjamanen fjernet kortet... Hvis spillet ikke har konsekvent etterslep det ville få 5 stjerner
Rediger (nesten ved 1-årsjubileum): Utviklere ble sultne på penger, grådighet ødelegger spillet og det ble mer p2w. Det er mye vanskeligere å skaffe seg legendarer som en f2p og gode belønninger er låst bak betalingsmurer som ikke var slik før. De sluttet å lytte til spillerbasen siden oppdatering 7.0. Alt var ganske balansert før 7.0 bortsett fra sjamankortet som de nerfet litt.
Selve spillet er bra, men kamppasset og alt annet for ekte penger er for dyrt
Etter det nylige vedlikeholdet er alt så feilaktig, kan ikke kombinere noen karakterer også kan trykke på noen knapper for å oppgradere må holde da og en gang fungerer de fortsatt ikke, ordne dette folkens. Bortsett fra det er dette et veldig bra spill. Og virkelig vanedannende og morsomt å spille, men feilene gjør det vanskelig å spille
Superdyrt spill, langsomme donasjonstider, vanskelige å oppgradere kort uten å bruke pengepenger, og ikke en rettferdig balanse mellom kortene da noen har drastisk flere fordeler enn andre. Tar også evigheter å oppgradere heros. Dette spillet har imidlertid et stort potensial, så jeg vil anbefale å fortsatt prøve det, bare ikke bruk penger fordi det ikke er verdt beløpet du ville brukt.
1. Det nye robotkortet er helt ubalansert. 2.For mye lag for EU siden serveren er et sted i USA. Jeg kommer aldri til å unngå sjaman eller warlock med merge. 3. I spillet er valuta for dyrt 4. gratis diamanter fungerer bare ikke. 5. Prøvde å få støtte og de svarte aldri
signalet er veldig dårlig, muligheten til å spille i denne turneringen er bortkastet etter timer med vedlikehold i går til nå plutselig er signalet borte, kan ikke trykke på det i det hele tatt, hjelp Dev!!
Det pleide å være et flott spill. Det var annonser, men du får kompensasjon for å se dem. Har nå blitt en lønn for å vinne spillet.Kraftige kort og helter kun tilgjengelig for betalende spillere, og ingen garanti for at du får det når du først har betalt. 2 stjerner, var gøy i begynnelsen.
Bra spill. Mer kontroll på hvilken helt du vil utvikle på en gratis måte er nødvendig.
Rush Royale: Tower Defense TD Стратегически kzk
Spillet er kult. Trenger bare et alternativ for å betale for ingen annonser
Hyggelig og unikt td-spill
Det er et flott spill som tillater timer med kontinuerlig spill som alltid er intens og morsom.
Spillet er morsomt i begynnelsen, men det krever en anstendig sum penger for å oppnå noe.
SLUTT Å VÆRE SÅ GRÅIGE DEVS. BETAL FOR Å VINNE. lite håp selv om du spiller mange timer om dagen. De har 3 forskjellige pass å kjøpe! Ikke 1, men 3. Den nye Necromancer-helten, søt! IKKE. Det koster hundrevis av dollar å få tak i, og du trenger fragmenter 20/20 for å skaffe deg helten gjennom dyre kister som bare kan kjøpes. Faren min kjøpte ved et uhell nekromancer-kisten og trodde han fikk helten. NEI, han fikk bare 1 fragment av 20. Den ene kista koster rundt 20$. Du gjør regnestykket.
Veldig bra spill😎😎😎.
Spillet er bokstavelig talt pay2win/grind to win. Spillet er for enkelt. Det krever ingen ferdigheter. Alltid det samme. Jeg kan forstå at barn liker det, men jeg kjedet meg veldig fort.
Fint spill og så gøy
Ingenting ligner på annonsen jeg så. På annonsen gikk karakteren fra øy til øy, og vokste etter hvert som de slo de andre øyene. Supermisvisende, ingen øyer, ingen flåter og ingen vekst mens du spiller. Samme lille torg, samme lille rute, FOR EVIGT!! Blir fort kjedelig.
Rush Royale: Tower Defense TD Strategie hcf
Rush Royale: Tower Defense TD Strategie hcf
Ekstremt pengesulten. Spillet er morsomt, men det blir slitsomt å bli utmattet om og om igjen for å kjøpe kjøp kjøp. Om noe minner det deg bare på at du ikke kommer til å kjøpe noe. For det meste lønner det seg ikke å vinne i lave rangeringer, men etter hvert som du kommer halvveis vil du legge merke til at det blir vanskeligere og vanskeligere å holde tritt med store brukere.
Beste spillet med royale i navnet så langt, det er som et konkurrerende tårnforsvar, veldig originalt og morsomt
Det er et fint spill, men det er nesten umulig å få noen legendariske. Det tar litt bort fra at spille er gøy.
Spillet er morsomt. Jeg cruiset rett langs opp til 4200 eller så trofeer, fikk to legendariske kort uten å betale. Men problemet nå er at jeg ikke kan vinne en kamp. Jeg har nå gått ned til 4000, som ikke vil gå lavere, og kan ikke vinne. Jeg har prøvd så mange forskjellige kombinasjoner og har til og med endt opp med å spille på folk nær mine kortvalg og trofeer og fortsatt tape dårlig, ikke så vidt, men mye. Noen ganger er nivåene mine høyere enn det er, men taper fortsatt. Ser ut til at hvis du ikke betaler kan du ikke få noen far.
Talking Tom Cat Jednoduché hry nbg
pay-to-win mens 50% off spammer det er forsatt koster mye. Recommenderer den som liker tårnforsvar. Mens ellers grei spill.
Det er et bra spill, men det er basert på flaks og det kreves ingen ferdigheter fordi når du slår sammen den beste karakteren din kan den bli den verste og jeg har tapt utallige ganger på grunn av det, det er bare dumt
Fremgang på en gjennomgang. Konstante pop-ups. Latterlige priser. Godt morsomt spill, som åpenbart ble laget som et billig pengetrekk. Denne utvikleren fisker etter hval. Ikke kast bort tiden din, definitivt ikke kast bort pengene dine.
Rush Royale: Tower Defense TD Diskarte spgy
Beste spillet noensinne
Jeg likte dette spillet, men det er en tydelig betalingsmur. Det var morsomt å gå opp i nivå, men med mindre du vil bruke penger, ikke invester tiden din. Det er for øyeblikket 3 betalingskort i spillet.
Betal for å vinne. Jeg elsker Tower Defense-spill, men er skuffet over at dette kun er pvp. Styrken til enhetene dine samsvarer ikke nødvendigvis med gevinsten din, noe som er forvirrende. Ikke et dårlig spill, men definitivt ikke godt nok for meg å bruke penger på.
Problemet med dette spillet er at det baserer hvem du kjemper i PVP ut fra seiertapsforholdet ditt, og ligaen du er i. Hvis du er anstendig i dette spillet, vil det straffe deg ved å kaste deg inn i popkamper med folk som har betydelig høyere rangerte kort og andre evner. Dvs. gi oss penger og du kan prestere bedre. Problemet er at uansett hvor mye penger du bruker, vil det fortsette å straffe deg hvis du er god i spillet. Forferdelig modellidé.
Episk det er ingen annonser, og det blir aldri kjedelig
Rush Royale: Tower Defense TD உத்தி fuy
Jeg kan ikke logge inn lenger siden siste oppdatering. Skjermen fortsetter å si sjekker oppdatering og så skjedde det en feil. Skuffet
Jeg likte spillet, veldig interessant, vennligst legg til flere liv minst 5 kanskje.
Det er et fint sammenslåing tårnforsvarsspill, jeg liker det.
Spillet er bra og morsomt å spille, men folk i samarbeidsmodus kobles fra umiddelbart etter at spillet starter, det skjer så mange ganger at jeg vil slutte å spille