Post by kerlitarmeval on Feb 5, 2022 4:23:19 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ DC Legends: Fight Superheroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DC Legends: Fight Superheroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa häiriörahaa ▞▞▞
▞▞▞ DC Legends: Fight Superheroes 2022 version ▞▞▞
DC Legends: Fight Superheroes Szerepjátékok harb
Flying Superhero Robot Superhero Rescue Mission የአየር ሁኔታ kjlc
Peli on hauska ja tapahtumat ovat loistava tapa saada uusia sankareita, mutta jos se kaatuu jatkuvasti ja on pelikelvoton, mitä hyötyä siitä on? Korjaa peli, koska se on nyt täysin pelikelvoton.
Muutaman viime kuukauden aikana olen kokeillut useita tyhjäkäynnillä olevia sankaripelejä, ja tämä on toinen, joka on täysin herättänyt kiinnostukseni. Itse pidän sitä suosikkini. Kokeilin raid shadow legendoja ja huomasin heidän oman shoppailunsa mainoksen. Tämä peli tekee jonkin verran omaa kauppaa varten, mutta ei ollenkaan pääpaino. Se, että he todella palkitsevat sinut mainosten katsomisesta, on myös hienoa. Voit aina päästä käsiksi myymälässä oleviin tuotteisiin.
Omg
Tämä peli alkoi lupaavasti. Ja nautin siitä paljon pelatessani sitä. He eivät kuitenkaan ole lisänneet varsinaista uutta sisältöä julkaisun jälkeen, eivätkä ne ole lisänneet mitään paitsi uusia hahmoja yli vuoteen. On käynyt melko selväksi, että tämä peli on erittäin, hyvin alhainen prioriteetti kehitystiimille. Ja vain johdattaa ihmisiä mukaan ja toivoa uusia lampaita kuukausi toisensa jälkeen uusien hahmojen kanssa, mutta mitään tekemistä näiden hahmojen kanssa. Peli on hetken aikaa hauska, mutta kehityspuolelta se näyttää olevan melkein hylätty.
Rakastan tätä peliä, koska se on DC ja koska olen pelannut tätä peliä melko pitkään ja jopa päässyt kokeilemaan beta-testausta. Yksi asia, jota ehdotan, on se, että käyttäjät voivat yhdistää tilinsä sosiaalisen median sovellusten, kuten Facebookin, Twitterin jne. kautta. Koska jotkut ihmiset haluavat siirtää tilinsä Applen pelikeskuksesta Androidin Google Play -palveluun jne. Ole hyvä ja harkitse tätä. OH Ja tee debyytti Isikselle, tulelle ja jne. Kiitos
Ei voi pelata enää, vain kaatuu hetken pelin jälkeen. Nyt on roskaa.
McLovin' it... Mahtava peli on helppo keksiä. Nautinnollista pelata. Älä muuta asioita..
Hauska peli, jossa kampanjana on vihreä lyhty Blackest Night -kaari. Edistyminen on hidasta, ja sankareiden hankinta on hidasta työtä. Mielenkiintoinen valikoima hahmoja, mutta siinä on monta kertaa Batman, Aquaman, vihreä lyhty, mutta ei Plastic Man, ei Darksied, ei ketään muita speedsterejä paitsi Zoom.
Rakastan peliä ja olen pelannut julkaisusta lähtien. Sain juuri uuden flip3:n ja sitä ei voi toistaa. En voi muuttaa kuvasuhdetta käännetyssä näytössä. Korjaa flip- ja muut puhelimet, jotka eivät käytä 16:9-suhdetta.
DC Legends: Fight Superheroes Role Playing wlp
Kohtuullinen peli COTG:n hengessä. Monet ostokset ovat kuitenkin virheellisiä, eivätkä ne tarjoa ostamiasi palkintoja. Tuki on käytännössä olematonta, ja se lähettää sinulle vain automaattisen viestin, jossa sanotaan, että he "tutkivat ongelmaa" ilman minkäänlaista seurantaa tai korvausta ostoista, jotka tein vastaanottamatta tuotteita. Minun on täytynyt saada Google hyvittämään 3 erillistä ostotapausta, jotka eivät koskaan antaneet minulle pelin sisällä ostettuja tuotteita. 4* pelaamiseen, -3* kauhistuttavaan tukeen.
DC Legends: Batalla x Justicia Juegos de rol dyxn
Olisi parempi, jos sankarin sirpaleiden ja päivitysmateriaalien kerääminen ei olisi niin vaikeaa eikä maksaisi niin paljon
Rakastin tätä peliä ja olen pelannut sitä paljon viimeisen kahden viikon aikana. Tänä iltana menin pelaamaan ja kaikki pelitietoni katosivat ja aloitin minut takaisin alusta. Sellainen pettymys. Ennen tätä numeroa olisin helposti antanut 5 tähteä.
se oli hauskaa tähän viimeiseen päivitykseen asti, joka ajoi tämän pelin epätahtiin, enkä voi pelata peliä enää. Yritin ladata pelin uudelleen ja huomasin, että vaikeilla tavoilla menetät kaiken, mitä sinulla oli, ja aloitat sinut takaisin alkuun.
Tämä on häiritsevää, eikö kaikki voi olla kesken, minun on kirjauduttava sisään ja sen lataaminen tuhlaa tietojani
DC Legends: Fight Superheroes Rollenspel bypo
ladata Key Collector Comics Database & Price Guide App APK. Key Collector Comics Database ... ladata DC Legends: Fight Superheroes APK.
Kaukana Marvel Strike Force -laadusta
tämä peli näyttää hyvältä ja on todella hauskaa… kun se todella toimii. erittäin turhauttavaa, että se jäätyy jatkuvasti. pahinta on, että pidän pelistä ja todella haluan pelata sitä, mikä tekee siitä turhauttavamman. tekniset ongelmat ovat perusteluni 2 tähden luokitukselleni
Vaihdoin androidiin iPhonesta. Olen kirjaimellisesti pelannut tätä peliä julkaisusta lähtien ja käyttänyt siihen enemmän rahaa kuin haluan myöntää. Tämä on ainoa peli noin 30 pelistä ja sovelluksesta, joka ei vain siirrä tallennuksen edistymistä, mutta kun yrität ottaa yhteyttä tukeen, he eivät tee muuta kuin vastaavat ennalta kirjoitetulla puolitoistavalla vastauksella, jossa sanotaan "tough luck Sucker". Kieltäydyn maksamasta senttiäkään enemmän, etkä myöskään sinun pitäisi.
Olen ollut koukussa aloittamisestani. DC RPG FF-tyyliin. Kiva sekoitus!
Joka kerta kun lataan pelin, se kaatuu. Marvel Strike Force toimii hyvin. Olen laittanut vuosia tähän peliin. Minulta puuttuu kirjautumistunnukseni. Toivottavasti saan hyvityksen, koska ongelma näyttää olevan sovelluksessa.
Annoin sille vain yhden tähden, koska minun oli pakko. Jos voisin, antaisin sille negatiivisen 10 000. EN SUOSI TÄMÄN PELIN LATAAMISTA. SE EI TOIMI WIFI:N TAI TIETOJEN KANSSA TAI ILMAN . 😤😤😤😤😤😡😡😡🤬🤬🤬
Paras peli ikinä
Tämä peli on loistava; haluaisi, että pelaaminen olisi helpompaa ilman, että joutuisi viettämään päiviä samojen 2 sankareiden hiomiseen/maksamiseen sankarien sijoituksesta. Haluaisin myös nähdä enemmän sankarien kiertoa. Ehkä syvempiä leikkauksia? H'El? tai Lantern Superman/Supergirl? Muuten paljon hauskaa
Päivityksen jälkeen jatkaa kaatumista latauksen aikana pelin käynnistämiseksi
Yleensä en ole sellainen, joka kirjoittaa arvosteluja, mutta minusta tuntui, että muiden on tiedettävä kokemukseni. Pelasin tätä peliä ennen ja se toimi hyvin. Mutta viime aikoina peli ei lataudu enää kaikkien päivitysten myötä ja aina lukee "lataa sisältöä". Joka. Yksittäinen. Aika. Olisin antanut sille 4 tähteä aiemmin, mutta nyt olen vain pettynyt tapaan, jolla se kaatuu usein. Anteeksi, mutta älä lataa.
on hauskaa pelata kaikkia suosikkisankareitani ja jopa muutamia roistoja, vaikka voi olla äärimmäisen vaikeaa saada etsimäsi hahmot maksamatta rahaa, joillakin meistä ei ole varaa sellaiseen, mutta silti rakastan peliä. oli mahdollista ansaita hahmoja, joista pidit. Suosittelen silti peliä hauskaa jännittävää ja voimat ovat tarpeeksi helppoja pelattavuutta, jossa kuka tahansa voi poimia sen ja pelata. Toivottavasti nautitte pelistä, jos saatte sen, jos ette ole sain sen vielä menemään
Erittäin hauska! Lisää jatkuvasti uusia hahmoja ja näyttää samalla erittäin siistiltä ja kauniilta! Grafiikka on hyvä, tarina on mielenkiintoinen, enkä malta odottaa, että pääsen tasoittamaan kaikkia suosikkihahmojani! Ehdottomasti aliarvostettu peli. Piilotettu helmi.
Kiva peli, ku mul on tylsää nii pelaan tät
Peli kaatuu liikaa, ole hyvä ja korjaa tämä ongelma
Yleensä ihan ok peli. Siinä on varmasti potentiaalia! Valitettavasti he pitävät "voitosta palkkaa" erittäin suuressa arvossa, ja asiakaspalvelu on parhaimmillaankin heikkoa. Kun yhdistät tämän järjestelmävirheisiin, pelistä tulee turhauttavaa ja epätasapainoista. Kokeile sitä, mutta vältä ostamasta mitään, koska he eivät seiso tuotteensa takana!
Pidän pelistä, mutta kehittäjät ovat roskaa. Vaihdoin iOS:stä Androidiin ja ilmeisesti he ovat ainoat sovelluskehittäjät maailmassa, joilla ei ole vaihtoehtoa siirtyä kahden välillä. Minulla ei ollut mitään ongelmia kaikkien muiden sovellusteni kanssa, ja tarkoitan KAIKKIA. He eivät myöskään vain lukitse iOS-tililläni olevia hahmoja, eivätkä palauta käyttämiäni rahoja. Jäteasiakaspalvelu ja tekninen tuki
Paras geim.
old edit : Olen pelannut tätä peliä yli vuoden +, ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Yhtäkkiä minulle tulee vain "peli ei ole synkronoitu" tai jokin tyhmä virhe. Peliä ei voi ladata enää! Mitä helvettiä ppl. Olenko poistanut ja asentanut pelin uudelleen ilman apua? *Muokkaa uudelleen: Kiitos, lataus korjasi pelin ongelmani!
Rakastan tätä peliä, se on melko hauskaa (paitsi että se antaa minulle enemmän kortteja ihmisille, joista en pidä, enkä ole voinut saada kortteja ihmisiltä, joista pidän), mutta suurin ongelma, jonka sain, ovat tekoälyt. He saavat tehdä erikoisuuksiaan ja kaikki ilman jäähtymistä kuten me, mikä ei olisi ongelma, jos minulla ei ollut kolmea Banea tässä vaiheessa korjattavana KOKO AIKANA. Yhdessä taistelussa odotin 3 minuuttia, mutta aina kun lasken hänet tarpeeksi alas, hän parantui täydellisesti, mikä teki sen suorittamisesta MAHDOLTONTA
Owsom
Ensimmäisenä päivänä kun asensin tämän, pystyin pelaamaan tehtäviä, mutta sen jälkeen en ole voinut tehdä muuta kuin hyväksyä päivittäisiä saavutuksia. Kerro minulle, kun tämä on käsitelty ja korjattu. Kiitos, siihen asti voin yhtä hyvin poistaa asennuksen.
Tämä on erinomainen sovellus ja pelaan tätä vain kuukauden, pidän siitä ☺☺
Se on okei. - joku 3+ v pelaamassa. Hahmojen jauhaminen on pitkä. Se voidaan tehdä, ja se on lievästi palkitsevaa pelatessasi, mutta se on NIIN pitkä tie. Saat tarpeeksi ilmaisia jalokiviä kuukaudessa saadaksesi suuria nippuja hahmon sirpaleita (mitä tarvitset hahmon lukituksen avaamiseen), mutta se tuskin riittää listan kokoamiseen. Päivityksiä peliin? olematon. Uusia hahmoja lisätään/viritetään joka kuukausi, mutta älä odota hyvin tuettua peliä. Se ei ole. Saat hyvän pelattavuuden ja massiivisen listan, mutta siinä se.
Olen pelannut tätä peliä muutaman vuoden ajan. Syynä tähän on ihme, että iskuvoima on tuhat kertaa parempi. Injustice 2 on sata kertaa parempi, vaikkakin helvetin tylsä. Mutta tämän pelin punainen hälytysosio muuttui naurettavan vaikeaksi. Kuin joku olisi halunnut laittaa tikarin tähän peliin takaisin. Älä vaivaudu lataamaan. Yhteensä ajanhukkaa
Pelattuani tätä peliä useiden päivien ajan, ajattelin, että se oli loistava peli, mutta nyt olen oppinut, että mitä pidemmälle pääset, sitä enemmän rahaa sinulla on kuluttava, se on palkkaa, et koskaan pääse ohi Tietty kohta, ellet jaa paljon oikeaa rahaa, mitä en aio tehdä! Poisti sen.
Upea vuoropohjainen tappelupeli DC-sarjakuvahahmoilla. Avaa ja valitse suuresta luettelosta DC-hahmoja, joiden kanssa taistella. Valitse mitä haluat tehdä, kuten täydet päivittäiset tehtävät, päivittäiset allianssitehtävät, pve-rytmit, pvp-taistelut, tapahtumat, kampanjatehtävät, vakavimmat kampanjatehtävät sankarifragmenteille (tarvitset näitä avataksesi uusia sankareita) Saat premium-valuuttaa melko helposti ja ilmaiseksi tekemällä päivittäisiä tehtäviä, katso päivittäisiä mainoksia ja jatka pelaamista päivittäin ylläpitääksesi päivittäistä sarjaa + kuukausittaisia voittoputkia.
Pelistä on tullut fantastista viime päivityksen jälkeen. Vain yksi pyyntö, ole hyvä ja toimita sankarifragmentteja muille Red Alert -taistelujen sankareille, kuten Supermanille, Wonder Womanille jne. Ja ole hyvä ja tee jotain kuluttaaksesi olemuksen ja ansaitaksesi legendaarisen olemuksen. Olen ansainnut yli 30 miljoonaa esanssia, mutta en ole vieläkään saanut sitä valmiiksi. Olen jopa suorittanut kaikki tasot päivityssankarien osassa. Mutta legendaarinen olemus valmistuu nopeasti. Ratkaise tämä ongelma.
Joten kun aloin pelata tätä peliä, pelasin LG XChargella, eikä se pelannut kovin hyvin. Peli jumiutui jatkuvasti, ja sinun piti tappaa peli sekä mennä asetuksiin ja pakottaa sulkemaan sovellus ja käynnistämään puhelin uudelleen. Sen tekeminen toimi vain osan ajasta ja jos onnistui, se kesti vain muutaman minuutin, ei edes tarpeeksi kauan taisteluun. Koska päivitin puhelimeni, minulla on nyt paljon parempi aika ja peli toimii ja virtaa niin paljon sujuvammin, rakastan peliä!
lataa SOS-helppoint APK viimeisin versio 2.0-main.sos - sos-helppoint -sovellus, joka näyttää tietoja ... Android 2.2+ ... DC Legends: Fight Superheroes.
Edellisen päivityksen jälkeen en voi avata peliä, olen käynnistänyt uudelleen solun puhdistaman tallennustilan, eikä mitään. Nyt on 23. joulukuuta enkä pääse edes peliin, se yrittää ladata ja tuo minut pelisivulleni.
Täyttä rahastusta
Marvel Comics on pudottanut täyden marraskuun 2021 tarjouksensa syliimme tässä ... pyynnöt tai tarkistaa kaikki Marvelin ja DC: n tarjoukset (mukaan lukien
Peli poistettiin vuoden sääntöjensä jälkeen. He ovat antaneet mahtavia voima-aseita DC-sarjakuvien epäsuosituille hahmoille, jotta ihmiset investoivat niihin. Esimerkiksi DC-universumin tehokkaimmalla ja kasvolla Supermanilla ei ole muuta voimaa kuin kuolemanimmuniteetti. Jokerilla on vain verta, eikä niin hyvä laukausvoima, mutta hahmolla Chemolla on voimaa, jossa häntä osunut vastustaja saa verenvuotoa. Chhumuckilla on voimaa, että riippumatta siitä, mikä pelaajavoimasi on, jos hän osuu sinuun, se vähentää 50 % voimaasi.
Olen pelannut tätä peliä nyt 3 vuotta. Ja näiden vuosien aikana olen nähnyt, kuinka se suosi yhä enemmän niitä, joilla on syvät taskut ja jotka heittävät suuria summia. Todella surullista, koska se on loistava peli, mutta en voi tukea tällaista ahneutta. Kaksi tähteä on aivan liikaa, kun otetaan huomioon myös kaikki viat ja se, että kehittäjät eivät koskaan kuuntele mitä pelaajat haluavat. Pelistä on tulossa enemmän ja enemmän ehdoton vitsi.
Ei toimi viimeisimmän päivityksen jälkeen, palaa jatkuvasti puhelimen aloitusnäyttöön. Kukaan muu kokee tämän? Kaikki apu olisi erittäin tervetullutta täällä. Nyt asennettu kahdesti uudelleen. Muuten deff 10/5, suosikkipuhelinpelini, pelannut vuosia. Kyllä, joitain bugeja ja muita asioita pitää korjata/parantaa, mutta olen iloinen, että voin pelata toistaiseksi.